Vi søger en assistent til vores indkøbsafdeling:

Vi har rigtig travlt. Vi søger derfor en assistent til vores indkøbsafdeling. Indkøbsafdelingen består i dag af 4 medarbejdere fordelt på 2 lokationer. Dit arbejdssted vil blive på Søvejen 10, Herrup, 7830 Vinderup.

Du vil få kendskab til alle opgaver i indkøbsafdelingen.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Indhentning af tilbud fra leverandører i Europa og Sydamerika
  • Opbygning af viden om produkter og leverandørmarkedet
  • Disponering af varer
  • Modtagerkontrol på råvarer – kvalitetskontrol af varer
  • Ajourføring af varelager og status optællinger
  • Prisberegninger og kostpris kalkulationer
  • Fornyelse af importlicenser
  • Datahåndtering og sortiments udvikling
  • Kontakt til eksterne lagre
  • Samarbejde med salg, produktion og bogholderi

Ting vi vægter højt:

  • Faglig kendskab
  • Flair for tal og gode kommunikationsevner på dansk og engelsk.
  • Gerne spansk talende
  • Gode IT kundskaber herunder MS Office og Navision
  • Har forretningsforståelse og– interesse

Din personlighed

  • Du er initiativrig, positiv, udadvendt og servicemined
  • Du arbejder selvstændigt, tager ansvar og har fokus på detaljen og levering af kvalitet i din opgaveløsning
  • Du trives i et konstant dynamisk miljø, hvor du formår at bevare overblikket
  • Du kan agere struktureret i en travl hverdag

 

Opstartsdato: 1. august eller efter nærmere aftale.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Indkøbschef Heinz Jørgensen på telefon 96 95 83 02 eller 41 91 72 00

Ansøgningsfrist: Vi behandler løbende ansøgningerne, så send din ansøgning hurtigst muligt.


Vil du være en del af et team af dygtige kollegaer i en uformel organisation, så send en kortfattet ansøgning hvori du skriver lidt om dig selv. Send ansøgning og CV til: job@caterfood.dk senest d. 22. juni 2017. 

Samtaler afholdes i uge 25 og 26.